סרטונים מומלצים

תוספי תזונה לבריאות אופטימלית חברת גרמזה

תוספי תזונה לבריאות אופטימלית חברת גרמזה. http://diet2all.net
גרמזה פרמצבטיקה מביאה לישראל ויטמינים ייחודיים, תרופות ותוספי תזונה חדשניים, למען שיפור איכות החיים של לקוחותיה.
גרמזה בוחרת את מוצריה מהחברות המובילות בעולם בתחומן. אנו מקפידים להביא מוצרים מוכחים, המגובים במחקרים מדעיים ומבטיחים את יעילות ובטיחות השימוש.
גרמזה עורכת בקרה מעבדתית לכל אחד ממוצריה. בדיקות מחמירות אלה באות לוודא כי תכולת המוצר זהה לתוכן התווית, כמו גם לאשר את יציבות הפורמולה ובטיחותה בשימוש.
איכותם של מוצרי גרמזה מתבטאת בספיגה מהירה, יעילות מרבית המעניקה תוצאות מיטביות בזמן קצר, השפעה הוליסטית מקיפה, שימוש ברכיבים טבעיים, התאמה מושלמת לצרכי קהל היעד, ייצור מבוקר העומד בתקנים רשמיים.

מתוך שנים של ניסיון והכרות מעמיקה של מוצרים רבים בשוק, אני רוצה להמליץ על תוסף הברזל הנוזלי "פלורדיקס", מוצר ייחודי המגיע בצורה נוזלית (מה שמאוד משפיע על הספיגה שלו בגוף) ,נותן מענה לנשים הזקוקות לברזל ואינן מסוגלות לבלוע כמוסות. ואינו גורם לתופעות לוואי של כאבי בטן ,עצירויות וכו´, מה שלעיתים אנו רואים במוצרי ברזל אחרים. מתוך שנים של ניסיון עם המוצר, נוכחתי לדעת כי המוצר עובד ומעלה רמות של ברזל בדם וממלא את מאגרי הברזל.
מנסיוני בתור רופא נשים המטפל בנשים הרות, ההריון הינו מצב שבו הגוף צורך ברזל בכמות מוגברת ולכן נזקקות הנשים לתוספת של תכשרי ברזל רובן נוטלת תכשירים אורלים- הבעיה הינה תופעות לואי, בעיקר כאבי בטן ועצירות (תופעות G.I) ובנוסף קושי מהותי לבלוע את הכדור עצמו.
שלושת ילדי אובחנו לאחרונה כחולי צליאק. כתוצאה מכך רמת הברזל והפריטין אצלם ירדה בצורה משמעותית והם נדרשו לקבל תוסף ברזל. התחלנו את השימוש בתוסף ברזל אשר נרשם לילדי על ידי קופ"ח, אך שימוש בתוסף הנ"ל גרמה להם עצירות קשה. לכן עברנו להשתמש בתוסף התזונה פלורויטל - תוסף ברזל עדין וטבעי מותאם לילדים. טעמו של הסירופ מצויין, בטעם מיץ פירות שהילדים אוהבים ולשמחתנו הוא גם אינו גורם לעצירות ותופעות לוואי. כעת לאחר שימוש של כארבעה חודשים קיימת האצה אדירה בגדילה של הילדים וגם יש תחושה שהעייפות חלפה.
בתוצאות בדיקות דם (מאגרי ברזל + ברזל), רואים בבירור את העלייה החדה ברמת הברזל ובמאגרי הברזל (בממוצע, עלייה של 400%) לאחר נטילת התוסף המצויין שלכם.

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

465 צפיות
קטגוריה
תזונה ודיאטה
תגיות
תזונה, תזונה נכונה, דיאטה ותזונה
מי אנחנו I תנאי שימוש ותקנון האתר  I פרסמו באתר  I צור קשר

בקרו גם ב: אתר רפואת שיניים I אתר מטפלים I משחקים אונליין I חנות קריסטלים